facebook

Blog

W obszarach naszej praktyki jesteśmy na bieżąco. Komentujemy ważne zmiany w prawie i orzeczenia sądów.

Skarbówka nie zgadza się by wydatki na reklamę na Facebooku wpisywać w koszty podatkowe.

Skarbówka nie zgadza się by wydatki na reklamę na Facebooku wpisywać w koszty podatkowe.

  • springer
  • 0
  • Mar 07, 2018
  • Zła wiadomość dla przedsiębiorców, którzy promują swoją działalność na Facebooku.

    Na fakturach za reklamę nie ma daty wystawienia, wydatek nie może więc być podatkowym kosztem – twierdzi skarbówka.

    Fiskus nie ma wątpliwości, że jeśli któregoś z nich brakuje, wydatku nie można wpisać do księgi przychodów i rozchodów po stronie podatkowych kosztów (interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej nr 0114-KDIP3-1.4011.451.2017.1.ES).

    Na fakturach z Facebooka nie ma takiej pozycji jak data wystawienia. Faktury są generowane i dostępne w panelu klienta po zapłacie za usługę.

Dodaj komentarz